Vuxen öroninflammation?

Vaknade i natt av att jag hade ont i ena örat. Gjorde ont som fasiken så jag gick upp och tog en Alvedon och somnade om igen. När klockan sedan ringde så hade jag riktig värk. Det har varit lite upp och ner under dagen beroende på om jag har tagit Alvedon eller inte. Så nu undrar jag om man kan få öroninflammation i vuxen ålder?
Kanske ska nämnas också att jag under dagen i dag har lyckats bli brakförkyld och det har väl antagligen något samband.
 
Hade helt glömt bort hur ONT det gör att ha öroninflammation (om det nu är det)! Jag hoppas verkligen att det ger med sig när förkylningen släpper. Eller måste man gå till läkaren för sånt för att bli av med det? Jag har inte tid att bli sjuk nu! Kan vara sjuk på söndag till tisdag och sen först veckan efter det. Går det att ordna måntro?
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>