Trött så trött

Har varit som en levande död i dag på grund av trötthet. Har haft svårt att få något vettigt gjort och det jag väl gjort har blivit fel så att jag har fått göra om. Så redan vid halv fyra drog jag från jobbet. *skolk*
Tog en promis till julmarknaden i Kungsträdgården vilket var skönt. Både att vara utomhus lite plus att det var riktigt mysigt. De hade flyttat marknaden lite och gjort om men det var definitivt till det bättre!
Hann även med en sväng in på Clas Ohlson för att köpa en liten bordsgran till pappa att ta med när jag ska dit på middag på söndag. Jag har ju haft sånt huvudbry senaste åren när han inte haft någon gran så då tänkte jag att detta kunde vara ett litet alternativ.
 
Trots att det är fredag och klockan bara är barnet ska jag gå och lägga mig. Jag hoppas på att vakna upp till en ny dag med lite positivare och piggare inställning!
36-4599 Minigran med LED-belysning
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>