Aktiv kväll

Då jag verkligen egentligen ville gå hem och dra täcket över huvudet tidigare i dag så släpade jag mig iväg till Friskis för ett cirkelfyspass. Och fasiken vad jobbigt det var! Kommer ha fin träningsvärk i ben, axlar och bröst framemot lördag.
 
När jag kom hem fick det bli ett snabbryck här hemma med lite undanplock och dammsugning eftersom att en kompis kommer över i morgon. Dock kommer jag stänga dörren in till sovrummet så att han slipper se min misär där inne. :-) Men nu är jag i alla fall så pass trött i kroppen att jag kan gå och lägga mig utan att behöva tänka så mycket på att jag är singel. Kommer antagligen att somna ändå.
 
Apropå kompisen så är det lite speciellt just i morgon. Han har nämligen varit inlagd på psyket senaste tiden och i morgon är det första gången som han ska få gå ut på riktig permis. Så då ska han åka kommunalt till mig, käka här och sen får jag skjutsa tillbaka honom till sjukhuset och lämna över honom till personalen.
Är det inte konstigt att man kan må så dåligt att man blir inlagd för den mentala hälsan? Så jämförelsevis med honom är min bipolär typ två absolut ingenting!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>