Heldag på Tom Tits

Det blev visst en heldag på Tom Tits med brorsönerna i dag. Vi var där förra jullovet och de ville så gärna åka tillbaka. Dessvärre för dem, men inte riktigt lika illa för mig, var att utställningen "Body worlds" tog upp ett helt våningsplan från de ordinarie experimenten.
Utställningen var mycket intressant må jag säga. Dock lite makabert att det var riktiga lik, om än konserverade, som man gick runt och kollade på. Alla hade självklart donerat sina kroppar redan medan de var i livet men ändå...
 
 
Just nu sitter jag och är superirreterad på Windows 8!!! Eller jag är inte bara irreterad utan superförbannad om jag ska vara ärlig. Jag fattar inte hur man tar bort autoroteringen vid fotovisningen. Och ja, självklart har jag sökt i den s.k. hjälpen via Windows. När man laddar upp bilderna här kommer de ju åt fel håll pga autoroteringen och här kan man som bekant inte göra allra minsta redigering. Hur fan gör man? Kan någon vänlig själ berätta detta för mig?

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>