Seg i kolan

Aj, aj, aj vad jag har haft ont i nackjäkeln de senaste dagarna. Har svårt att hitta någon ställning där det INTE gör ont. Så det har blivit en del Citodon sedan i måndags vilket märks på koncentrationen. Man blir allt lite seg och snurrig i kolan av de där pillrena. Men nu har jag fått en akut-tid hos sjukgymnasten i morgon. Antagligen kommer de att försöka lindra smärtan med såna där el-plattor innan jag kan komma igång med mina övningar igen. Ja, ja. Det är bara att härda ut!
 
 

Kommentarer
Cilla

Styrkekram!

Svar: Tack snuttan. :-)
Ellen



2013-01-17 @ 11:06:10
Veronica

Hej hej,
Vad skönt att du ska få komma till sjukgymnasten.
Hoppas att det löser sig med nacken.

Svar: Det ska nog lösa sig med tiden även om det känns lite tröstlöst just nu. :-( Men WOW vilken resa DU har gjort! Nu blev jag allt lite peppad att köra en ny vända med Cambridge. Starkt av dig att klara hela vägen på egen hand, själv tog jag lite hjälp på vägen med en gastric by-pass men har fortfarande en liten bit kvar...
Ellen



Blogg: http://viktigawavva.blog.se
2013-01-17 @ 18:50:19


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>