Trevlig avslutning på en seg måndag

Kom som sagt var iväg på spinningen förut och sen direkt vidare till musikquiz på Bishops Arms. Var riktigt trevligt! Har varit på så jäkla risigt humör idag så jag behövde verkligen först köra skiten ur mig rent fysiskt och sedan gå och ha det lite trevligt och bli lite såsig i huvudet av ett par cider.
 
Försöker hela tiden att visa upp en pigg och glad yta utåt men inombords är jag helt tvärtom. Och när jag kommer hem så bara rasar leendet och orken helt. Konstigt att inte folk ser igenom min glättiga yta. Undrar hur länge jag ska kunna spela spelet utan att någon förstår hur jag faktiskt mår? Försöker skicka ut signaler till mina kollegor då och då men itne ens chefen verkar förstå. Men det kanske faktiskt r som så att han inte vill förstå för att det är jobbigt att hantera? Ja, ja. Jag kör på så länge det går.
 
 

Kommentarer
Ninna

Hej !
Försök att tala klarspråk istället, då ska du se att du kommer att må mycket bättre sedan...Lycka till.
Kram Ninna



Blogg: http://ninna-b.bloggplatsen.se
2013-01-29 @ 08:58:16


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>