Dagens tabbe och semester

En timme innan jag skulle avsluta dagen på jobbet och gå på semester gjorde jag en sån där superdupertabbe som är big NO, NO, NO! Åh, jag får ångest bara jag tänker på det!
 
Vi har en jäkligt jobbig tant på jobbet som ingen riktigt orkar med, inte ens chefen. Hon har varit tjänstledig här några månader och i dag kom en ansökan om förlängning med posten till chefen. Då han är på semester så har jag öppnat hans post den här veckan. För att han skulle få veta att ansökan har kommit tog jag en bild och skulle skicka till honom. Problemet var bara att jag var stressad och i stället för att leta upp hans namn i telefonboken sökte jag på hennes namn och skickade iväg.
Om jag bara hade skickat bilden hade det väl varit bra... Nu skrev jag även: "Att du inte har sagt något tidigare! Det här gjorde min sommar och semester. Vi ses i augusti igen." Kändes det bra?
 
Jag kom på mig själv direkt när det sändes men man kan ju liksom inte återkalla det. Jag skickade iväg ett nytt sms där jag skrev att det blev fel text till fel bild till fel mottagare och att det blev fel från alla håll och kanter när jag var stressad. Dock har hon inte läst det ännu. Förhoppningsvis har hon inte telefonen aktiv när hon är tjänstledig.
 
Försökte sedan ta reda på hur länge ett meddelande ligger och sänder om telefonen är avstängd utan att lyckas hitta något svar. På min förra telefon fanns det en inställning man kunde göra där man skrev in att om mottagaren inte har öppnat meddelandet inom X antal dagar så kommer det tillbaka som misslyckad sändning. Men nu hittade jag som sagt var inte den funktionen... Så nu hoppas jag vid min gud att det "bara" sänder i max en vecka och att hon inte slår på jobbmobilen under den tiden.
 
Det här gjorde att början på min semester inte blev någon höjdare om man uttrycker sig milt. Så nu får ni hålla alla tummar och tår för mig!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>