Lååång dag

Började min dag med att åka och lämna in bilen på Mekonomen IGEN! Sedan de fixade stötdämparna härom veckan så har det låtit som en kvittrande fågel på höger sida av framvagnen. Under tiden jag väntade på att de skulle kolla på den passade jag på att åka in till stan och kolla lite och äta lunch på kinarestaurang med mamma.
 
Mitt i lunchen ringde de om bilen och berättade att motorlampan hade börjat lysa igår pga att det verkar vara något fel på ABS-sensorn. Kvittrande fågeln hade de ingen förklaring på. Men jag ska tillbaka med bilen på måndag så ska de kolla igen. Snacka om service!
 
För att trösta mig lite åkte vi först en sväng till Nyckelviken och kollade. Ville visa mamma hur fint det var där. Därifrån var det sedan inte långt över till Nacka Forum där jag shoppade mig lycklig. Eller i alla fall köpte jag ett par Ecco-sandaler om det är så mycket att hurra för.
 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>