Är en riktig fegis!

Hm, hur feg får man bli egentligen? Borde ha fått min mens i söndags eller senast igår då den oftast brukar vara ganska punktlig. Nu har jag dock inte fått den ännu! Visst, det är bara två dagar och mycket har hänt rent mentalt den senaste tiden som kan göra att den är lite sen. Men samtidigt så hoppas jag ju självklart på att inseminationen fungerade och att det har fastnat.
Jag har alla mens-symptom som jag brukar ha men den har inte kommit. Och nu "vågar" jag inte göra ett gravtest. För även om jag hoppas så otroligt mycket så är sannolikheten väääldigt stor att det inte är något. Och det är just den besvikelsen som kommer att uppstå som gör att jag inte riktigt vågar att testa. Ja, ja. Om inte mensen har kommit i morgon bitti kanske jag trots allt får ta mig i kragen.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>