Grillning vs. bröllop

Lite konstigt är det allt att jag känner att jag vill prioritera en utomhusgrillning i stället för dagens prinsessbröllop. Jag som annars är så mycket för kungligheterna borde väl vara mer intresserad? Men av någon konstig anledning så har jag lite svårt för just Madeleine.
Känner henne inte men ändå har jag förutfattade meningar om henne att hon ska vara lite förmer än oss andra, lite snorkig mot hovpersonalen (känner en som jobbar där och M bevärdigar dem inte ens med en blick när hon passerar) plus att det är ett stort minus i mina ögon att hon väljer att bo i New York. Och just det kanske är den största oviljan mot henne från min sida. För jag tycker att det är fel att hon ska bo där och sedan komma hem och få hela Sveriges uppmärksamhet för att sedan åka tillbaka igen.
 
Så summan av kardemumman är att jag väljer en eftermiddag med grillning i stället...
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>