På väg!

Så där, nu är jag äntligen på väg ner till Köpenhamn för ett första försök att bli gravid via insemination. Ägglossningstestet visade positivt i morse och jag blev i samma stund hur virrig som helst. *ler* Men flygbiljetterna blev bokade, jag kom iväg och nu sitter jag här på bussen mot Malmö för att sedan ta tåget över bron. Fick bli den här resvägen i dag då det var en tusenlapp billigare än att flyga med SAS direkt till Cph.
 
Känns väldigt bra om än nervöst! Är det sånt här pirr jag ska gå med i magen nu i flera månader framöver? Först vänta på att åka ner till Cph för inseminationen och sedan vara nervös fram till ev. mens. Förhoppningsvis ska jag ju bara åka ner den här enda gången.
 
När jag ringde i morse fick jag återigen frågan om jag önskade öppen eller anonym donator. När jag fick frågan igen så började jag svaja lite i mitt beslut men står kvar vid magkänslan med anonym. Det här kommer vara den fråga som kommer att gäcka mig under alla kommande år och jag kommer att få försvara beslutet många gånger. Men samtidigt så måste jag göra det som känns rätt inombords för mig just nu.
 
Ska nu försöka koncentrera mig lite på något annat även om det är svårt. Kommer med allra största sannolikhet återkomma lite senare idag för att skriva av mig lite tankar...

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>