Nu är jag redo

Så, nu har jag varit och växlat till mig Danska kronor inför weekendtrippen till Köpenhamn. Ska bli superduperskönt att komma iväg några dagar. Och det bästa av allt är att det inte är sådär jättemycket att stressa runt med "turistmåsten" då jag inte är särskilt konstintresserad. Det betyder att det finns gott om tid att bara vara.
 
I och för sig ska jag ju iväg på det där inskrivningssamtalet på kliniken där jag planerar att låta mig insemineras. Men det beräknas bara ta en timme även om det kanske kommer att kräva en del nervositet innan och tankar efteråt...
 

Kommentarer
Cilla

Det kommer gå finemang och jag är så glad för din skull! Ha en riktigt go weekend!



2013-05-07 @ 09:47:37


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>