Ensamt fredagsmys

Inte ens katten vill fredagsmysa med mig utan han ligger inne i sovrummet och sover. För att roa mig med något har jag testat att göra egen sushi. Alltså, när man väl kom till själva ihoprullandet var det inte svårt alls. Det svåra i det hela var ju att få rätt konsistens och smak på riset. Och för att vara första gången så var det helt ok. Riset höll ihop någorlunda. Men nästa gång ska jag ta lite mindre vatten när jag kokar det. Är helt klart nöjd med resultatet och har inte blivit avskräckt att testa igen. Är ju helt sjukt gott och nästan bättre än taco en fredagskväll.
 
 

Kommentarer
felicia

älskar sushi! måste testa att göra själv :D

Svar: Samma sak här! Och som sagt var, det var myyycket lättare än jag trodde. Lycka till!
Elly



Blogg: http://feliciaholmgren.blogg.se/
2013-11-09 @ 13:29:44


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>