Så jäkla besviken

Jag är just nu så jäkla besviken på min arbetsgivare! Det ska låta så fint att det inte är någon kränkande särbehandling av någon men nedanstående inbjudan är ju precis tvärtemot vad alla fina ord säger!
Jag som försöker bli gravid på konstgjord väg nere i Danmark tog mig väldigt illa vid av detta vilket jag påtalade till HR-direktören och jag kan tänka mig att det är flera som gör det. T.ex. de som är homosexuella, andra singlar eller de par som helt enkelt inte kan få barn. Varför kunde de inte bara ha skrivit öppet hus för?
 
Passande nog så ligger medarbetarenkäten ute just nu, gissa om jag har tagit upp det där... Har även pratat med min närmaste chef som tyckte att jag överreagerade. Men han kan aldrig få mig att känna på ett annorlunda sätt, känner jag mig kränkt och ledsen så gör jag det!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>