Ledsen dag

Har i dag fått min mens... Och i dag känner jag mig riktigt ledsen över detta! De tre tidigare gångerna har det känts ok men det gör det inte den här gången. Känns så jäkla tungt att jag bara vill sätta mig ner och gråta. Varför kan inte jag få bli gravid för när så många som INTE vill bli föräldrar blir det hur enkelt som helst? Det är fasiken orättvist!
Detta betyder att jag måste åka ner till Danmark IGEN om två veckor för ett nytt försök att insemineras. Har även bokat tid hos gynekolog för att prata eventuell hormonstimulans. Kanske kan det hjälpa mina gamla och kanske trötta ägg lite på traven.
 
Nu är gråten inte långt borta. Men jag ska vara ledsen över detta i dag och komma igen med nya tag i morgon...

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>