Nöjd med resultat

Började ju med Viktväktarna online förra måndagen. Och trots att jag varit iväg på Hemvärnsövning och inte kunnat bestämma själv vad jag ska äta plus att vi ätit frystorkat med extra högt energiinnehåll under några dagar så hade jag gått ner 1.3 kg. Visst, jag har väl ätit mer regelbundet och inte en massa skräp samt att jag på mig mer men det känns ändå väääldigt bra! Så nu ska jag kämpa på trots att det tar en del tid att registrera allt som stoppas in i munnen. Men det är samtidigt ganska intressant att se vad som händer om man byter ut ett livsmedel mot ett annat, hur mycket mer man kan få äta för samma antal points. Och det där med att gå ut och äta är definitivt inte bra om man vill gå ner i vikt kan man väl lugnt säga.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>