Nu jäklar!

Efter att ha firat i en veckas tid med jättefinal i lördags med en supertrevlig fest så har jag nu kommit till den punkten att jag verkligen vill ta tag i att gå ner i vikt. Så nu har jag anmält mig till Viktväktarna online och så får jag se hur det går att vara ärlig mot mig själv. Jag tvivlar inte det minsta på min egen förmåga att gå ner i vikt rent fysiskt, det har jag ju gjort förr liksom. Däremot så är jag inte alltid helt ärlig och "smygäter" för mig själv.
 
Kan säga redan efter en dag att jag äter alldeles för dålig och omättande mat. Måste verkligen börja äta sånt som jag blir mätt på och som inte kostar så många Points. Dessutom måste jag börja dricka mer vatten!
 
Viktväktarnas logotyp 
I morgon drar jag iväg på övning med Hemvärnet och blir borta resten av veckan med undantag för att jag sover hemma i morgon natt för att förhoppningsvis åka ner till Köpenhamn över dagen på torsdag. Så jag hoppas att det ska göra sitt till att jag äter mindre onyttigt och rör på mig mer. För nu ska jag banne mig gå ner de där kilona jag har gått upp senaste åren!

Kommentarer
Cilla

Du kommer lyckas galant! //Din supporter!



2013-09-03 @ 09:48:07


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>