Bra dag (än så länge)

Solen skiner och det var fantastiskt fint nere på Katarina kyrkogård när jag va rute och gick på lunchen:
 
 
Efter lunch har jag varit iväg till överviktskliniken för veckovägningen. Och jag hade gått ner 1.2 kg den här veckan vilket jag är mycket nöjd med! Så sammanlagt har jag nu gått ner 3.6 kg på tre veckor. Känns SÅ skönt att det är på rätt väg. Ovanpå den rena viktnedgången hade jag bytt ut ytterligare ett kg fett mot ett kg muskler!
Behandlaren var mycket nöjd över mina resultat men gav mig tips för hur jag ska gå vidare och framför allt klara av påsken. Nu blev jag helt plötsligt lite mer peppad av detta. För det behövs inte mycket till förrän jag kommer börja märka i ansiktet och byxhänget under rumpan där det först brukar märkas. :-)

Kommentarer
Cilla

Gött! Jag är stolt över dig! Kram

Svar: Tackar... Känns faktiskt riktigt skönt! Ha nu en riktigt underbar påskhelg!Kram
Elly



2014-04-17 @ 08:18:42
Cilla

Gött! Jag är stolt över dig! Kram



2014-04-17 @ 08:18:42


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>