Bra helg

Har faktiskt haft en riktigt bra helg trots att jag varit väldigt trött. Var kul att träffa hemvärnsgänget igen och vi har , trots mycket dötid, skrattat väldigt mycket. Och att dejten har varit med också gjorde ju inte saken precis sämre. Visst, vi har inte kunnat visa något öppet och det har för min del varit ganska jobbigt. Men samtidigt så vill jag inte ha en massa snack än så länge när det är så pass nytt. Fast vi fick lite egentid i lördags när jag åkte med honom i lastbilen både till och från övningsterrängen. Men försvarsmaktens gamla lastbilar är INTE hångelvänliga kan jag intyga. :-)
Han vill dessutom att jag ska komma till honom och vara så mycket som möjligt i påsk så nu känner jag mig lite säkrare på var jag har honom någonstans. Visar ju att han faktiskt vill träffa mig vilket gör mig lugn. Har en skön känsla inombords just nu...
 
exalterad-pirrig-och-lycklig
 

Kommentarer
Cilla

Visst är det gött! Njut... <3



2014-04-14 @ 16:17:51


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>