Ledsen, så ledsen

Har precis fått min mens och det känns som att en bit rycktes ur mitt hjärta hårt och brutalt! Efter åtta ärliga försök med inseminering kanske jag får acceptera att det är för dålig kvalitét på mina ägg? Eller ska jag försöka två gånger till som den ursprungliga planen var? Jag vill ju så gärna... Eller ska jag spara ihop typ 50 tusen och försöka med ett par IVF-försök? Jag menar, då kontrollerar man ju själva befruktningen och stoppar sen in allting igen och hoppas på att det fäster.
Just nu vet jag varken ut eller in och jag gråter krokodiltårar inombords. Usch, tänk om det ändå vore skärtorsdag så att jag var ledig några dagar för att återhämta mig mentalt. Hur ska jag orka vara stark och jobba först några dagar, åka iväg på Hemvärnsövning hela helgen och sen jobba flera dagar till? Känns just nu som en omöjlighet. :-(

Kommentarer
Cilla

Åhh... nu blev jag oxå ledsen! Skickar dig en virtuell BAMSEKRAM som tröst! <3

Svar: Tack Cilla! Nu ska jag bara försöka hitta ett sätt att förhålla mig till situationen och sedan komma upp på fötter igen.Kram.
Elly



2014-04-09 @ 15:43:58
Evelina

Fy fan :( Tycker du ska spara pengar och göra den andra typen av försök om det är större chans att man blir gravid genom det. Kram på dig fina du ❤️

Svar: Tack... Trevlig helg!
Elly



Blogg: http://tigerlina.blogg.se
2014-04-10 @ 00:10:39


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>