Lite glädje trots sorg

Efter att jag hade gråtit en skvätt när jag kom hem mitt på dan så åkte jag hem till min mamma som var ledig i dag och som dessutom hade mina kära brorsöner hos sig. Vi pratade en hel del om Finduz och det kändes bra. Efter det hade vi riktigt roligt tillsammans under eftermiddagen. Till och med så roligt att de helt plötsligt ville komma och hälsa på mig bägge två. Så det slutade med att den äldsta kommer och sover över på lördag. Kul att de fortfarande vill komma trots att de börjar komma upp lite i åldern.
När jag kom hem hade jag dessutom fått ett påskkort från dem. Snacka om glad man blir! Ja, inte över Postens urusla service då med tanke på att kortet var stämplat redan för en vecka sedan!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>