Sjukt beteende av vuxna människor

I kväll när jag var på väg hem från spinningen hamnade jag ju förstås mitt i Bajens tåg från Medis till Tele2 arena där säsongspremiären skulle spelas. Alltså. det var sjuuukt mycket folk (läs; mest karlar) som brölade, smällare och bengaler om vartannat. Stackars polisen som hade fullt sjå med att hålla ordningen.
Måste dock säga att jag inte riktigt kan förstå det där, i mina ögon, ganska sjuka beteendet av vuxna människor. Varför ska man bröla, kasta flaskor och tända bengaler för? Det är ju rena rama grottmänniskabeteendet ju. Tänk vad det där larvet kostar mig och alla andra Stockholmare en massa pengar för polisinsatser och förstörelse. Sånt kan göra mig fruktansvärt irriterande och morrig en måndag som denna!
  

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>