Upp och ner

I dag har mina känslor verkligen åkt berg- och dalbana upp och ner. Ena sekunden jätteledsen över det där igår och andra sekunden glad över att jag har träffat dejten. Och däremellan har jag hunnit med att vara menssur också. Är det hormonerna som spelar mig ett spratt måntro?
 
Är fortfarande ganska nedstämd sedan igår men ingenting blir ju bättre av att jag sitter hemma och tycker synd om mig själv. Just därför ska jag följa med på Hemvärnsövningen i helgen som jag nästan hade tänkt att banga. Och sen är ju dejten där också vilket ju självklart gör sitt till.
 
Ska försöka packa det sista och sen komma i säng så att jag är någorlunda utvilad inför morgondagen. Sen är jag ganska trött efter kvällens cirkelfyspass också.
 

Kommentarer
Cilla

Låter som en bra plan! Ha en go helg!

Svar: Detsamma, detsamma!
Elly



2014-04-11 @ 08:41:38


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>