Bakis och skakis

Hade ett tidigt födelsedagskalas i lördags och det var verkligen superkul! Trots att det var många som tackade nej. Men det kändes som att det räckte alldeles utomordentligt bra med oss sju som höll ställningarna. Fick jättefina presenter; bla. en klocka, en väska och ett par orreforsglas.
Om man summerar kvällen; 8 flaskor vin, 8 öl, 1,5 LITER sprit och 1 liter likör och två krossade kristallglas. Själv däckade jag vid ett-tiden och sen hade det tydligen varit riktigt party-party. När jag vaknade igår morse, alldeles bakis och skakis, så stod fåtöljen ute på balkongen (???), grytunderläggen hade förflyttat sig från köket till vardagsrummet, sakerna i vitrinskåpet hade bytt plats, det var utspillda drinkar precis överallt inkl. över datorn och jag fick höra att ena kompisens äkta man hade hånglat med en väninna till mig och dessutom följt med henne hem sen. Alltså, vad är det för kompisar jag har egentligen? :-)
 
 

Kommentarer
Cilla

Låter som jag gjort årets miss??



2014-08-25 @ 13:00:11


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>