Usch och fy

Usch, vet inte riktigt vad som hände men jag känner mig riktigt tung och nedstämd inombords. Och inte blev det bättre av att komma tillbaka till jobbet heller. Här blev jag snabbt påmind om hur trist jobb jag har. Så nu sitter jag här och roar mig med att titta efter tjänster att söka.
Men det känns som att det inte bara är jobbet som spökar. Skulle ha fått min mens förra helgen men den kom inte. Självklart tändes hoppet. Men sen, en vecka försenad, kom den i alla fall. Jag hatar verkligen dessa dagar! Varför kan inte jag få bli gravid för i stället för någon av alla dem som inte borde ha barn? Känner mig ledsen och förtvivlad över detta och har gjort att jag sjunker mer och mer. Inte ens det faktum att jag är nykär och har en bra familj väger upp denna sorgsenhet. Vill bara gå hem och dra täcket över huvudet och svulla i mig choklad.
 

Kommentarer
Cilla

Styrkekram 💚



2014-08-12 @ 18:19:57


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>