Tung onsdag

Usch vilken hemsk dag det har varit idag! Har varit trött och grinig och dessutom suttit och skrivit protokoll på ett tråkigt heldagsmöte. Mina tankar har gått till dejten gång efter annan och jag har inte riktigt kunnat släppa dem.
Nu i kväll skickade jag ett sms till honom där jag skrev att jag tyckte det var kul för hans skull att det blir nyval (han trycker röstlängderna) och att jag hoppas att det är bra med honom. Fick som helt kort svar att de kommer att trycka även dessa då det står i kontraktet och att annars är det bara bra. Vaddå "annars är det bara bra"? Det kändes som att han skrev så för att låta mig veta att han har gått vidare utan att ens tänka på mig eller det vi haft. Han frågade inte ens hur det var med mig!!! Så jag blev så förbannad och besviken att han nu rök ur min telefonbok! Hans nummer kommer alltså INTE att följa med när jag byter telefon/nummer efter jul. :-(
 
I morgon ska vi ha heldagskonferens med efterföljande julfest med jobbet. Är inte det minsta upplagd för det och kommer ta bilen. Vi ska nämligen vara långt utanför stan och jag pallar inte att dricka ångestframkallande vin, riskera att bli för full eller sitta och kajka runt på nattbussar. Om jag tar bilen kan jag ju välja själv när jag vill åka hem vilket kan vara skönt. Lääängtar till fredag!
 
Gick förbi Stenbecksgranen på Skeppsbron i kväll:
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>