Lååång dag

I dag har det nog baske mig varit en av de längsta dagarna på länge! Fast det är klart; klockan ringde ju redan vid fem i morse och nu är klockan snart 11. Så det kanske inte är så konstigt att jag känner mig trött och sliten.
 
Allt har gått bra med inseminationen nere i Köpenhamn. Börjar ju dessvärre bli en vana nu när det var sjätte gången. :-( Men jag måste verkligen säga att de som jobbar där nere är urgulliga. Trots att vi kanske inte alltid förstår varandras språk till 100%. Hoppas, hoppas att det var de optimala förhållandena i dag och att det har lyckats så jag slipper den här pressen och att åka dit igen.
 
Åkte ju tåg både ner och upp i dag för att spara lite pengar. Men vad gör jag då i stället? Jo, jag shoppar loss ordentligt! Köpte bl.a. en klänning av Marimekko med såna där stora limegröna blommor på marinblå botten, några småsaker till brorsönerna men framför allt en klänning att ha på den hemvärnsgala jag ska på i början av mars där det påbjuds mörk kostym. Klänningen jag hittade är denna (går dock en bit under knäskålen i verkligheten):
 
 

Känner mig lite extra nöjd då bägge två var på 70% rea vilket gjorde att den här finklänningen kostade knappt 400:-!
 

Kommentarer
Evelina

Sjukt snygg klänning :)



Blogg: http://tigerlina.blogg.se
2014-01-28 @ 23:16:45
Cilla

Rackarns vad het du kommer bli ...



2014-01-29 @ 15:50:52


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>