Nu är julen över för denna gång

Har "roat" mig med att plocka undan julgranen och alla julsaker. Hur kan något som är så roligt att plocka fram vara SÅ tråkigt att plocka undan??? Blev så tomt och mörkt här hemma. Nu förstår man hur mycket granen, adventsljusstakarna och stjärnan i fönstret faktiskt lyser upp.
 
Som sen lunch testade jag att göra en helt ny grej som jag har blivit tipsad om. Speciellt bra om man tränar eller så. Egentligen kanske det är mer en brunchgrej eller mellis men nu fick det bli en enklare lunch.
Vad det var? En sorts plättar innehållande banan, havregryn, ägg och mjölk. Man mixade ihop allt till en tjock smet och stekte. Sen pudrade jag över lite kanel. Supersnabbt och gott!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>