Tant tar semester

Finally är det dags för årets sommarsemester! Visst, jag fuskade lite genom att vara ledig veckan efter midsommar men de här två veckorna efter det har varit SÅ långa och jag har bara räknat timmarna. Men nu är det äntligen min tur!
Ska verkligen försöka att ha semester och ta det lugnt i år. Det säger jag i och för sig varje år men det brukar vara svårt att uppfylla. Det som är inplanerat för de kommande fyra veckorna är: åka till Åland ett par dagar nästa vecka, Jämtland nästan en vecka i månadsskiftet och sedan två dagar till Kolmården med brorsönerna. Ovanpå det ska jag ta tre timmar varje förmiddag under min andra vecka och röja där hemma. För tidsbestämmer jag det redan i förväg så blir det inte så oöverstigligt och jag har ändå eftermiddagarna fria till att göra vad jag vill.
 
För att fira att semestern har börjat ska jag nu gå och ta en god sommardrink på en uteservering och bara njuta av sommaren och det fina vädret. Det är jag värd!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>