Trevlig kväll i italienskt tecken

Efter jobbet gick jag och en kollega iväg och käkade på en italiensk restaurang. Vi kände nog bägge två att vi behövde skvallra lite om jobbet. Efter en fantastisk saltimbucca gick vi vidare till ett annat italienskt ställe och drack lite bubbel. Någonstans där mitt i bubblet kom vi på att vi ska ha en fest! Tänk va, en 70-talsfest i mitten av november är det är som mörkast och tristast. Och det roliga med den här tjejen är att hon är likadan som mig och har man bestämt sig för en sak så blir det av. Så jag ser verkligen fram emot detta. Ska bli superkul att fixa!
Men nu är jag hemma, mycket senare än väntat, och ska börja packa inför en helg hos dejten.
 
Carola Buretorps foto.

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>