Besök i stora staden

I dag tog vi en tur in till den stooora staden Östersund eftersom att min släkting ville titta på kläder. Jag var väl måttligt road av att gå i affärer men bet ihop. Efter fyra timmar inklusive fika orkade vi inte längre och drog hem igen. Jag köpte i alla fall ett par jeans, trosor och en topp.
 
Nu när vi kom hem hade jag tänkt att ta en promis ute på isen men jag vågar fasiken inte gå ut på den. Fullt med vatten på den och det knakar och brakar i den. Och tänk om man skulle gå igenom, då skulle man aldrig lyckas ta sig upp utan åka med strömmarna under isen. Nä, riktigt så våghalsig är jag inte numera. Det får helt enkelt bli en sväng uppe på torra landbacken i stället.
 
Foto: Hm, vågar nog inte riktigt ge mig ut på isen i dag. Inte nog med att det är en massa vatten; det knakar och brakar som 17 i den.

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>