Lite nervös faktiskt

I morgon är ju då dagen när jag ska åka hem och hälsa på den där killen från hemvärnet. Det känns lite nervöst då jag ju inte riktigt vet vad han är ute efter. Eller vad jag tycker om honom heller för den delen.
Från början var det meningen att han skulle ha haft sin son hemma vilket hade gett mig lite respit men det blev ändrat. Hade känts skönt om sonen varit hemma så jag hade kunnat fokusera lite på honom. Nu känns det som att fokuset hamnar på mig i stället. Men jag ska försöka hålla mig cool och åka dit med inställningen att det bara är en kompis. Det kanske allra jobbigaste är att jag ska sova kvar där. Visst, det måste jag kanske inte. Men har man 1 1/2 timmes bilfärd därifrån så känns inte det klockrent sent på kvällen.
 
Ja, ja. Wish me luck!
afraid-male-afraid-frightened-smiley-emoticon-000293-large_166380964_172379418

Kommentarer
Cilla

Jäklar vad kul och göra något annat än att sitta själv i soffan! Passa på och njut och ha roligt! Lär känna en ny kompis med allt vad det innebär! Kram på dig!!

Svar: Ja, det ska bli kul! Om inte annat kommer det att bli en hel del skratt!Trevlig helg på dig!
Kram
Elly



2014-03-07 @ 08:49:36


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>