Trött söndag

Trots en ganska slapp lördag var jag som ett vrak igår när jag kom hem. Skulle bara lägga mig och vila lite men knallsomnade visst i tre timmar. Trots det var det inga som helst svårigheter att somna sen på kvällen igen. Kommer säkert att vara trött hela veckan efter en aktiv tid. Jag har tom varit förutseende nog och förvarnat om att jag antagligen inte kommer på den Hemvärnsövning som är i helgen. Men det beror förstås på lite om dejten ska vara med eller inte. :-) Och om vi är med bägge två: hur ska vi lyckas dölja för de andra att vi numera känner varandra lite bättre än bara genom Hemvärnet? Känns som att det kan bli svårt...
 
Var verkligen kontrasternas dag igår; först vara ute och köra ett bullrigt militärfordon för att sedan komma hem och det står världens skiraste vårbukett på bordet.
 
 
 
 

Kommentarer
Cilla

Blombud?? 💚

Svar: Om det ändå vore så väl... Men de var från mamma som varit kattvakt i helgen. Var det inte en snäll gest så säg?
Elly



2014-03-31 @ 17:38:53
Cilla

Jättefin gest! Vackra blommor...



2014-04-01 @ 06:00:55


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>