Hösthelg i svampens tecken

I fredags var jag och dejten iväg på middag hos en kompis. Det var första gången han träffade mina kompisar men det gick bra. Ja, förutom att jag skämdes över hans klädstil då. Får nog ta tag i det tror jag. Det bjöds på god mat och alldeles för mycket vin.

Lördagen blev väldigt seg men vi tog oss trots det ut i skogen en sväng och hittade massor med svamp. Även igår var vi ute och plockade lika mycket till. I ösregn! Snacka om sjukt ekorrebeteende... Men det är ju så kul att plocka när det finns så där mycket.
Igår hann jag även vara så där huslig och koka rotmos med fläsklägg samt baka en äppelkaka.
Summa summarum: en riktigt rolig och framför allt mysig helg.






Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>