Jag fick det!

Sökte ett jobb redan i somras innan semestern som jag alldeles nyss fick reda på att jag har fått! Spännande va? Och de mötte nästan upp mot lönekravet också. Hade tagit i från tårna så jag hade inte förväntat mig att de skulle gå med på det.
Känner mig faktiskt jätteglad över detta mitt i allt det tråkiga som händer omkring mig just nu. Så det lär bli som så att jag börjar direkt efter julledigheterna. Kul!
 
Men hur gör jag nu med Köpenhamn? Kan man verkligen ha samvete att börja ett nytt jobb med att försöka bli gravid? Visst, jag inser ju att jag får vänta tills dess att ev. provanställning är över. Men samtidigt så måste jag ju tänka på mig själv i det här fallet. Ja, ja. Jag ska tänka på det lite.
 

Kommentarer
Evelina

Grattis 😄❤️

Svar: Tack så mycket! Dags att ses snart kanske?
Elly



Blogg: http://tigerlina.blogg.se
2014-10-25 @ 00:07:21
Cilla

👍 Grattis‼️

Svar: Tack stumpan! Känns som sagt var riktigt bra!Hoppas att det är bra med dig och kärleken.
Kram kram.
Elly



2014-10-25 @ 01:44:22


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>