Osynlig vecka

Har visst varit lite osynlig här den senaste veckan. Men jag har helt enkelt inte orkat engagera mig i något. Har varit SÅ trött! Antar att det till stor del beror på klockans flytt till sommartid men det kan nog även bero på att jag känner mig ganska mentalt trött. Och just nu orkar jag inte riktigt hålla uppe den glada fasaden utan vill bara vara hemma för mig själv.
 
I dag har jag dock gjort ett ryck och var först på spinning för första gången på typ tre veckor. Redan efter de två uppvärmningslåtarna var jag helt genomsvettig och ville bara lägga mig ner i fosterställning och tycka synd om mig själv. Men jag svettades igenom passet på ren vilja!
Drog hem och vilade en stund innan jag åkte in till stan och mötte upp en kompis. Vi gick till en supermysig kvarterskrog på söder där de dessutom hade billig cava! Så det blev en väldigt mysig skärtorsdag med många skratt och skön känsla.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>