Årsavslutning med Lottakåren

Trots att jag knappt sovit de senaste nätterna och var trött som ett vrak släpade jag mig iväg på avslutningen med Lottakåren. Och nu så här i efterhand är jag glad att jag åkte dit. De hade gjort så fint med julmat, dukning och det var riktigt trevligt! Dessutom så blev det inte så överdrivet sent heller. Fick också en bok om Lottornas historia under beredskapstiden som de tyckte att jag skulle läsa under mammaledigheten. Var inte det gulligt så säg?
 
I morgon ska jag jobba eftermiddag så nu ska jag stupa i säng och försöka sova lite mer i natt. Jobbigt att sova så lite som max fem timmar per natt. Speciellt med tanke på att jag ovanpå det måste upp och kissa varannan timme pga att "någon" där inne trycker på urinblåsan.
 
Natti, natti...
 
 Roliga skissa sova måne- och lestjärnor Vektortecknad film Royaltyfri Fotografi

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>