Graviditetssug som satt in?

Under de första åtta månaderna hade jag inget speciellt sug alls efter något visst att äta. Eller jo förresten, jag hade en period när jag var tvungen att ha gröna vindruvor varje dag. Sen har det varit lugnt på den fonten ända tills för ett par veckor sedan. Nu bara måste jag äta MINST 2-3 apelsiner varje dag, Har till och med gått så långt som att jag kan gå upp ur sängen när jag lagt mig bara för att suget sätter in.
Nu kanske inte detta är ett regelrätt graviditetssug men det är lite ovanligt för mig att få ett sånt pass begär efter ett speciellt livsmedel. Ofta kan man ju bara tänka på något annat så går det över men nu kan jag nästan lova att jag skulle stiga upp, klä på mig och gå ner till nattöppna macken för att handla apelsiner om jag nu inte skulle ha det hemma. Så numera krävs det lite planering i inhandlingen. :-)
 
apelsin

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>