Risigt kundbemötande av Stockholm Parkering

När jag höll på att flytta från min gamla lägenhet så höll vi på att packa bilen och hade således ställt oss utanför porten. Jag, som är gravid, tar ju lite längre tid på mig i allt jag gör. Så jag tog mig pustande upp för tre trappor inkl. andningspaus, låste upp dörren, gick in i lägenheten och tog det jag skulle ha, låste dörren igen och gick ner igen. Och vad hade hänt då? Jo, jag hade fått en p-bot. På de 6 minuter som det tog!
Skrev så klart in till Stockholm Parkering och förklarade situationen samt bifogade kopia på uppsägningen av lägenheten (vilket de rekommenderade att jag skulle göra när jag ringde till dem). Igår fick jag avslag på min överklagan. De menade på att jag hade parkerat trots att det endast gått 6 minuter. Vilka sprinterlöpare jämför de med? Men det allra värsta av allt: de hade svarat med ett svar som var helt taget ur det blå och det kändes som att de inte ens hade läst min överklagan utan endast skickat ut ett standardsvar. Nej, Stockholm Parkering behöver nog en liten kurs i kundbemötande för det här var riktigt risigt!
 

#stockholmparkering #dåligtkundbemötande #stockholmsstad #stockholmparkeringab
 

Kommentarer
Anonym

Kan man överklaga beslutet? Jag är expert... Kram o gott nytt!!



2015-12-31 @ 18:35:30


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>