Besviken på Mello

Var det inte ett ovanligt svagt startfält i kvällens omgång av Melodifestivalen? Det var ju inget av bidragen som liksom stack ut som bra. Ett par var väl "ok" men absolut inte mer. Men jag antar att de måste ha någon omgång med lite sämre låtar för att även de ska få en chans. För hade de här tävlat mot typ Magnus Carlsson hade de hamnat i bakvattnet någonstans och snart varit bortglömda.
Och när vi ändå pratar om dåliga saker med årets Melodifestival; vad är den där Filippa Bark för skämt? Finns det verkligen någon som tycker hon är rolig? På riktigt? Alltså, hon är ju så pinsam att det börjar krypa i kroppen både på mig och på artisterna. Det är nästan så att jag måste byta kanal när hon ska till och prata och jag har skämskudden i högsta hugg. Är det sånt vi betalar tv-licens för? :-(
mello_2015

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>