Slut som artist

Guuud vad skönt med fredag! Är verkligen helt slut! Känner mig sliten mentalt. Inte så att jag är nedstämd och så utan mer bara psykiskt trött. Har väl varit lite mycket känslor upp och ner senaste halvåret och nu har tankarna snurrat ordentligt på det som jag har framför mig.
I dag har jag varit så trött att jag bara har velat lägga mig ner och grina men sen när jag väl kom hem så kunde jag inte. Det kom liksom inga tårar. Så det är alltså inte ledsen jag är vilket känns skönt att veta.
 
Var ut en sväng på lunchen idag för att åka och väga mig på den där ätstörningskliniken. Förra veckan jag var där så hade jag gått upp något i vikt. Men i dag hade jag gått ner det plus lite till. Så det får jag vara nöjd med. Hur som helst; när jag var ute var det nästan så att solen ville leta sig fram:
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>