Förberedelser

Nu närmar det sig med stormsteg att vi ska ha 70-talsfest. Jag fick hem stövlar och peruk idag så nu är klädseln helt fixad. Kommer antagligen att både slå ihjäl mig med de klackarna en hel kväll plus svettas som en gnu i peruken men det får det vara värt!
Det är väldigt kul att planera en fest men samtidigt ganska mycket jobb innan man väl är där. I helgen ska vi träffas för att fixa det sista med musiken och skriva inköpslistor inför nästa veckas storhandling.
 
C: du får blunda nu så att du inte vet i förväg hur jag kommer att se ut. :-)
 
 
 

Kommentarer
Cilla

Ha ha... här blundas inte!! Själv har jag tvättat våra två gånger nu för att få bort källarlukten!! Vi kör original!! Ses snart...



2015-01-21 @ 09:30:10


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>