Något bättre

Kan ni tänka er; magen verkar äntligen ha börjat stabilisera sig efter nästan tre veckors olag. Har även varit lite piggare i dag än vad jag var igår vilket känns underbart skönt. Nu är det bara att hålla alla tummar och tår för att det fortsätter i den här riktningen. Dock låter magen som ett helt sågverk, den mullrar och pratar precis hela tiden. Till och med så att kollegorna i kontorslandskapet frågade om det var jag som lät idag.
 
Efter jobbet åkte jag och mötte upp ett par kompisar i ett par timmar, sen pallade jag inte mer. Dessutom blir det ju så lite jobbigt efter ett tag när man sitter där med sitt vatten och de andra dricker alkohol. Först nu märker man hur jobbiga och skräniga folk är som dricker. Precis som jag var för bara några månader sen. :-)
 
Carola Buretorps foto.
 
Kompisens mat såg fantastisk ut, själv åt jag barnportion med pasta...
Jens Willumsens foto.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>