När ska energin infinn sig?

Nu när jag är gravid måste jag säga att jag i det stora hela mår väldigt bra. Hade sett framför mig att det skulle vara månader av kräkningar osv men det har jag inte känt av det minsta. De "symptom" jag har är att jag är så sjuuukt trött och orkeslös! Vill bara sova och ligga hemma på soffan och jag gäspar säkert fyra hundra gånger per dag.
Det andra är att jag får springa upp och kissa X antal gånger om nätterna. Det där håller verkligen på att göra mig galen.
Det tredje är att jag är konstant hungrig. Jag kan äta men sen efter bara ett par timmar börjar det kurra i magen igen. Konstigt nog så har jag inte gått upp det minsta i vikt ännu.
 
När ska man egentligen bli piggare? Går in i vecka 14 i morgon och de som kan sånt här säger att den värsta tröttheten borde ha börjat avta. Men jag känner mig fortfarande helt orkeslös och osocial. Det är ju åtminstone tur att jag har semester så att jag kan ta det lugnt och sova om mornarna...
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>