Planering på hög nivå

Ska för första gången på hur länge som helst vara hemma på midsommar. Har de senaste typ 20 åren varit ute hos mina släktingar i skärgården. Ja, förutom just förra året då när jag var hos dejten. Men konstigt nog så kände jag inte alls för att åka ut till dem i år. Så jag tog mod till mig och tackade helt enkelt nej. Kändes inte det minsta bra inombords just då men nu känns det som rätt beslut. Speciellt som att det ser ut som att det ska regna också.
I stället ska jag äta sillunch med mamma och eventuellt går vi ut på något firande. Det beror helt på vädret. Men det ska bli SÅ skönt att inte behöva stressa iväg på morgonen och trängas på någon överfull båt.
 
Sen på söndag kommer hela familjen hem hit för en liten dansk lunch med smörrebröd. Tänkte göra en med räkor/ägg, en med rostbiff/pepparrot och en med stekt rödspätta/remoulad. Så därför ska det också bli skönt att vara hemma hela lördagen och kunna förbereda inför det. 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>