Underbar dag i solen

Drog iväg på förmiddagen för att kolla in en graffitiutställning som de har på Snösätragränd i Rågsved. Det är ett gammalt industriområde som snart ska rivas där det är legalt att måla graffiti. Kanske dock ska tilläggas att konstnärerna behöver tillstånd från markägaren men sedan är det fritt fram.
Det var en gata på typ fem hundra meter som var kantad av målningar på bägge sidorna. Blev helt fascinerad över hur duktiga de är och hur noggrant gjorda de var. Så dit ska jag definitivt åka igen då målningarna byts ut kontinuerligt.
 
Efter den vandringen åkte vi vidare till Skanskvarn och käkade lunch i solen. Riktigt nice! Men nu är jag bra röd i ansiktet. Tur att det ska bli lite kallare i morgon.
Kvällen har ägnats åt bröllopet. Hade ju egentligen bestämt mig för att bojkotta det då jag inte fick stå med i kortegen då de inte skulle ha med några från Hemvärnet. Men jag kunde helt enkelt inte stå emot. Och det var ju så fint! Och jag fällde nog allt en liten tår när jag såg hur rörd C-P var när han stod och såg Sofia komma in. Jag hoppas verkligen att de blir riktigt lyckliga med varandra!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>