En evighet, en kort sekund...

Kvällens evenemang var självklart CAROLA på Grönan! Alltså, hon är så himla bra! Jag får gåshud bara av att höra hennes röst och börjar nästan gråta när jag hör vissa åtar t.ex. Främling. Väcker så himla många minnen från de senaste 32 åren av mitt liv.
 
När vi var på väg hem pratade vi om det där om varför det liksom har blivit lite "fult" att gilla Carola för. Varför har det blivit så? Varför ska man alltid behöva försvara att man gillar henne för? Och varför lägger i princip alltid folk på en min som säger att man är larvig när man berättar att man gillar henne? Nej, låt mig gilla Carola utan att ni gör er lustiga över och ifrågasätter det!
 
#carola #grönalund

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>