Rackarns blåsor

I torsdags morse var jag hos gynekologen igen för att se om äggblåsorna hade vuxit på sig som de skulle inför IVF-försök nr två. De hade inte riktigt blivit så stora som de ville så det blev till att höja dosen på hormonsprutorna nu i några dagar innan jag får kolla blåsorna igen på måndag morgon. Kan väl lugn säga att det blev ett ordentligt stresspåslag i torsdags innan jag fick slutgiltigt besked.
Nu behövde jag inte åka ner till Köpenhamn i helgen så det blev en lugn helg hemma i stället för att försöka samla krafter innan veckan som kommer när jag åker ner till Köpenhamn i två olika omgångar. Och det känns verkligen som att det är välbehövligt.
 
Igår var jag och kollade på brorsonens fotbollsmatch. Men nu är han ju 11 år och så himla cool och ville inte riktigt bry sig om faster. Därefter blev det promenad och middag med mamma.
I dag har jag också tagit det lugnt och plockat lite här hemma vilket var välbehövligt. Men nu ska jag kvista över till min moster för middag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>