Var tog dagen vägen?

Usch vad jag är trött numera. Vaknade vid straxt efter tio i morse och sen nästa gång jag tittade på klockan var den 11:40!!! Jag hade alltså somnat om och lyckats sova drygt elva timmar! Sen har dagen fortsatt i det slappa tempot. Och eftersom att det har ösregnat har jag inte ens varit ute och gått. Dock tog jag bilen en sväng till kompisens odlingslott för att plocka lite rabarber. Hann bli dyngsur på de få minutrana jag var ute!
 
I kväll har jag varit iväg på middag hos en kompis som har sin mamma från Luleå på besök. Kände att jag ville träffa henne eftersom att vi ju faktiskt var uppe och hälsade på henne förra sommaren. Men jag måste säga att hon är väääldigt speciell! Hon kommenterar precis allt på ett ganska gnälligt sätt och ingenting min kompis säger är rätt. Hur ska de lyckas stå ut med varandra i en hel vecka? Stackarn...
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>