Kvällsföreläsning

Kvällens evenemang var en föreläsning med Klas Hallberg. Skönt att skratta lite men nu så här i efterhand kan jag inte riktigt säga vad det var han pratade om. Kan dessutom inte säga om jag skrattade mest åt det han sa eller åt hans breda värmländska. Mer det att jag gick därifrån med en skön känsla i magen som jag hoppas ska hålla i sig ett tag.
I stort gick det föreläsningen ut på att man ska våga bejaka sig själv och de egna behoven och inte hela tiden gå i fållan för vad man SKA göra. Att helt enkelt släppa kontrollen lite och våga ge sig hän här i tillvaron. Och jag antar att det är just såna kontrollfreaks som mig som han ville ge en tankeställare på ett positivt sätt. Så nu fick jag lite annat att tänka på så här en onsdagskväll i november. :-)
 
 Hångla mer! : en bok om att ge sig hän (pocket)

Kommentarer


Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback
RSS 2.0/>